Často kladené dotazy

Od kdy budu dostávat předplatné?

Předplatné bude doručováno v nejbližším možném termínu po přijetí platby nebo v nejbližším možném termínu po datu, který si určíte v poli „Objednat od“ při vytváření objednávky. Jelikož je potřeba nastavit proces doručování na Vaší adresu, může být termín prvního doručení posunut na cca 7 pracovních dní po objednání.

Mohu předplatné objednat pro někoho jiného?

Samozřejmě. Předplatné je skvělým dárkem. Postupujte dle objednávkového formuláře, zadejte položku „Objednat jako dárek“ a vyplňte doručovací adresu na obdarovaného. Nezapomeňte si vybrat vzhled svého dárkového poukazu a vymyslet originální věnování.

Kdy mohu očekávat dárkový poukaz?

Dárkový poukaz Vám bude zaslán v tiskové kvalitě na email, který jste zadali při objednávce. Obdržíte ho nejpozději do dvou pracovních dnů od zaplacení objednávky. Poukaz nezasíláme v tištěné podobě na adresu domů.

Mohu dodatečně požádat o dárkový poukaz, když jsem jej při objednávce nezaškrtl?

Ano, informujte nás na info@predplatit.cz a spolu s číslem objednávky nám zašlete text (max.140 znaků), který si přejete na poukazu mít uvedený.

Nebylo mi doručeno předplatné, jak mám postupovat?

Prosíme o co nejrychlejší reklamaci. Stačí, když se přihlásíte do svého nákupního profilu https://predplatit.cz/login a potvrdíte reklamační formulář. Formulář najdete i zde: https://predplatit.cz/reklamace

Dostanu kompenzaci za nedoručené předplatné?

Nedoručené předplatné Vám bude po reklamaci opětovně zaslané. Nebude li možné zásilku znovu zaslat, bude Vám předplatné o stejný počet zásilek prodloužené.

Sešly se nám v domácnosti dvě předplatné stejného produktu. Co máme dělat?

Kontaktujte nás na email info@predplatit.cz a sdělte číslo objednávky. Maximálně Vám vyjdeme vstříc a vymyslíme řešení k Vaší spokojenosti.

Jak změním doručovací adresu pro zasílání předplatného?

Kontaktujte nás na email info@predplatit.cz a sdělte číslo objednávky. Nezapomeňte uvést starou a novou adresu. Změnit ji můžete i sami, a to po přihlášení do Vašeho nákupního profilu https://predplatit.cz/login. Změna doručovací adresy je možná pouze 1x měsíčně!

Jak změním údaje na faktuře?

Kontaktujte nás na emailu info@predplatit.cz a spolu s číslem faktury nám sdělte požadavek na změnu fakturačních údajů.

Jak zruším objednávku?

Nezaplacenou objednávku můžete zrušit kliknutím na odkaz v emailu „Výzva k úhradě objednávky“ a to i bez uvedení důvodu. Zaplacená objednávka na dodávku periodického tisku zrušit nelze, v ostatních případech postupujte dle ustanovení VOP.

Nepovedla se mi platba online převodem nebo kartou.

Pokud se Vám nedaří objednávku zaplatit, kontaktujte nás na emailu info@predplatit.cz a obratem Vám zašleme podklady pro platbu běžným převodem z účtu nebo složenku.

Zadal jsem při platně „platba složenkou“, kdy ji mohu očekávat?

Složenky poštou nezasíláme, ale máte ji od nás v emailu. Zkontrolujte prosím Vaši emailovou a případně i spamovou schránku. Složenku si vytiskněte, nebo opište a na České poště dostanete zdarma originál složenky, do které vyplňte námi zaslané údaje. Jakmile nám platba přijde, posíláme na Váš email fakturu a nastavíme Vaše předplatné.

Chtěl bych předplatné do zahraničí.

Pokud není u jednotlivých produktů uvedeno jinak, je předplatné možné zasílat na jakoukoliv adresu pouze na území ČR.

Mohu si na jednu objednávku objednat více různých produktů?

Ne, na každý produkt je potřeba vytvořit samostatnou objednávku.

Je součástí předplatného dárek, který jsem viděl v časopise / reklamě?

Součástí předplatného je vždy pouze a výhradně to, co je uvedeno u produktu na stránkách předplatit.cz. Dárky nebo bonusy, které na předplatit.cz nejsou uvedeny, nejsou součástí předplatného.

Jak se dozvím, kdy moje předplatné končí? Prodlužuje se automaticky?

V dostatečném předstihu obdržíte emailem informace k platbě dalšího období předplatného. V případě, že o pokračování předplatného nebudete mít zájem, odpovíte na náš email a my předplatné ukončíme.