Často kladené dotazy

Od kdy budu dostávat předplatné?

Předplatné bude doručováno v nejbližším možném termínu po přijetí platby k Vaší objednávce, nebo v nejbližším možném termínu po datu, který si určíte v poli „Objednat od“. Jelikož je potřeba nastavit proces doručování na Vaší adresu, může být termín prvního doručení posunut na cca 7 pracovních dní po vaší objednávce

Mohu předplatné objednat pro někoho jiného?

Ano, postupujte dle objednávkového formuláře, zadejte položku Objednat jako dárek a vyplňte doručovací adresu na obdarovaného

Kdy mohu očekávat Dárkový poukaz?

Dárkový certifikát přijde emailem (v tiskové kvalitě) přijde do dvou pracovních dnů od zaplacení objednávky na email, který jste při zadání objednávky uvedli. Dárkový poukaz není zasílán na adresu obdarovaného, jeho předání je potřeba zajistit vlastními silami.

Nebylo nám doručeno předplatné

Pokud Vám nebylo doručeno předplatné dle platné objednávky, prosíme o co nejrychlejší reklamaci vyplněním reklamačního formuláře, který najdete na https://predplatit.cz/reklamace

Dostanu kompenzaci za nedoručené předplatné?

Okamžitě po vaší reklamaci Vám bude nedoručené předplatné opětovně zasláno. U denního tisku bude o nedodané dny prodlouženo obdobé Vašeho předplatného

Sešly se nám v domácnosti dvě předplatné stejného produktu, co máme dělat?

Je možné změnit doručovací adresu a jeden z duplicitních produktů tak nechat zasílat někomu jinému (jako dárek), nebo si můžete zvolit jiný produkt do ceny toho stávajícího. O požadavku na změnu nás informujte emailem na info@predplatit.cz a vždy uveďte číslo objednávky, kterou chcete nahradit a produkt který si přejete nově vybrat

Jak změním doručovací adresu pro zasílání předplatného?

Po realizaci Vaší objednávky Vám byly zaslány přihlašovací údaje. Po přihlášení na https://predplatit.cz/login můžete u každé své objednávky změnit doručovací adresu. Při změně je potřeba počítat s prodlevou minimálně 7 pracovních dní a poté bude doručováno na adresu novou. Změna doručovací adresy je možná pouze 1x měsíčně

Jak změním údaje na faktuře?

Kontaktujte nás na emailu info@predplatit.cz a spolu s číslem faktury nám sdělte požadavek na změnu a důvod změny fakturačních údajů

Jak zruším objednávku?

Nezaplacenou objednávku můžete zrušit kliknutím na odkaz v emailu „Výzva k úhradě objednávky“ a to i bez uvedení důvodu. Zaplacená objednávka na dodávku periodického tisku zrušit nelze, v ostatních případech postupujte dle ustanovení VOP

Chtěl bych předplatné do zahraničí

Pokud není u jednotlivých produktů uvedeno jinak, je předplatné možno zasílat na jakoukoliv adresu pouze na území ČR

Omylem jsem zaplatil jinou částku

Informujte nás na emailu info@predplatit.cz a platbu Vám obratem vrátíme a následně ji provedete znovu ve správné výši. Není možné jednu objednávku platit na více transakcí.

Mohu dodatečně požádat o dárkový poukaz když jsem jej při objednávce nezaškrtl?

Ano, informujte nás na info@predplatit.cz a spolu s číslem objednávky nám zašlete text (max.140 znaků) který si přejete na poukazu mít uvedený

Mohu si na jednu objednávku objednat více různých produktů?

Ne, na každý produkt je potřeba vytvořit samostatnou objednávku.

Je součástí předplatného dárek, který jsem viděl v časopise/reklamě?

Součástí předplatného je vždy pouze a výhradně to, co je uvedeno u produktu na stránkách předplatit.cz. Dárky nebo bonusy, které na předplatit.cz nejsou uvedeny nejsou součástí předplatného

Zadal jsem při platbě „platba složenkou“, kdy ji mohu očekávat?

Složenky poštou nezasíláme. Složenka Vám přijde do emailu zadaného při objednávce. Složenku si vytiskněte, případně opište a na České poště dostanete zdarma originál složenky, do které vyplňte námi zaslané údaje. Jakmile nám platba přijde, posíláme na Váš email fakturu a nastavíme Vaše předplatné

Nepovedla se mi platba online převodem nebo kartou

Pokud se Vám nedaří objednávku zaplatit, kontaktujte nás na emailu info@predplatit.cz a obratem Vám zašleme podklady pro platbu běžným převodem z účtu nebo složenku

Jak se dozvím, kdy moje předplatné končí a prodlužuje se automaticky?

V dostatečném předstihu před koncem Vašeho předplatného Vás budeme emailem kontaktovat s nabídkou na možnost pokračování. Pokud platbu neprovedete, předplatné skončí po zaplaceném období. Po konci předplaceného období a při neprovedení platby na období další předplatné skončí a přestane být doručováno.